søndag den 15. december 2013

Juletræ

Nu har drengene pyntet juletræ. Selvom de nu er teenagere,
foregik det under en masse grinen og fnisen. Jeg har ikke
lavet noget som helst om, selvom jeg ikke er helt enig med
dem i julepyntens placering på træet.

Mor og far har været på besøg i dag, hvor vi har udvekslet julegaver og smagt konfekten til.
Det har været rigtig hyggeligt, og drengene synes deres samlede kalendergaver var perfekt:
1 kasse dåsesodavand til hver.
Jeg har den svaghed at samle på gamle dåser, og mor havde denne med til mig.

 
 
P.S. Jeg beder alle respektere, at jeg har flyttet min fødselsdag til d. 19. juni. Halvgående i mit liv bestemte jeg mig for, at give mig selv den gave, som jeg har ønsket hele mit liv: At have fødselsdag om sommeren. Så derfor: Ring ikke og skriv ingen sms'er.