mandag den 9. juni 2014

2. Pinsedag




















Dagen blev skudt i gang kl. 5.30. Drengene rumsterede rundt, da de var på vej i seng. Så vågnede Asli, og hun synes jeg skulle op. På med løbetøjet til en 14,5 km lang tur.
Fordelen var behagelig temperatur i høj sol. (Vandet i havebruseren, var til gengæld koldt 'Brrrr'). En god lydbog på IPOD'en, ingen trafik og en glad hund.
Efter badet bagte jeg morgenbrød til familien, og gik i gang med sidste hånd på noget håndarbejde (der kommer billeder senere). Nu venter jeg på at duggen er væk, så jeg kan komme i haven. 
Der bliver forhåbentlig også tid til slibning af beton og karatetræning på plænen (der er graduering om 14 dage).

I går væltede en opstilling med noget beton, der skulle tørre ned over mig. Det var faktisk ret tungt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar