torsdag den 20. november 2014

Adventsdekoration

Adventsdekoration der inviterer til hygge.

Når det nu skulle være, skal det være noget som jeg synes er sjovt, og som ingen har. De røde pinde symboliserer lidt lækkert til kaffen (Chokolade med rabarber- og jordbærdrys uden på). Rødt bånd fra gemmerne, 2 lange halskæder fra gemmerne er viklet omkring kransen. Ellekogler fra skolens læhegn, som vi bor nabo til. Det lilla 'et-eller-andet' er fra sidste mandags buket på arbejdet. Halmkrans, som jeg har haft liggende i 9 år. Lidt klude gennemvædet med indfarvet beton. Så kom vi frem til de hvide lysestager, som jeg faldt pladask for, da jeg kiggede ind i en butik, hvor de ikke har noget, som jeg ikke kan undvære - bortset fra disse. Ja, så var jeg nødt til at finde på en adventsdekoration, og den opfylder mit ønske om mest mulig genbrug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar