onsdag den 31. december 2014

Godt Nytår

Endnu et år er gået (som dronningen kunne sige). Et år med forandringer. Den største er selvfølgelig, at Rune flyttede hjemmefra. Det er mærkeligt. Lasse tog på efterskole. Det hele på én weekend.

På den sportslige side blev det til 2 halvmarathon, løbetræning, karatesommerlejr, karatetræning og 2 gradueringer, samt en uge på ski - første gang på skiferie.

Karatesommerlejr. Det havde jeg ikke troet, at jeg gad. Jeg orker ikke at være omgivet af små børn hele tiden. Vi fik et roligt værelse på en gang uden børn. Det var super.

Et sommerhalvår, hvor jeg kastede mig ud i betonstøbning.

57 bøger har jeg læst eller hørt. Langt de fleste er lydbøger.

Jeg har fået bijob på VIA University College i Skejby, hvor jeg er gæsteunderviser på bioanalytikeruddannelsen. Godt nok kun 2 gange om året.

Jeg ser frem mod det nye år. Der bliver nok ikke så mange nye oplevelser, men det ved man jo ikke. Mit nytårsfortsæt bliver det samme som sidste år (Det er i hvert tilfælde overholdt): 0-vækst.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar