søndag den 28. december 2014

Norge




Solnedgang over Oslofjorden.
Så fik familien efter mange års pres lokket mig på skiferie. For første gang i mit liv fik jeg et par brædder under fødderne, når man vel at mærke ser bort fra dengang for over 20 år siden, hvor jeg prøvede den kunstige bakke i Gjern Søhøjland.  

Vi har været i Trysil, julen over. Lasse var af sted sidste år, så han var frygtløs. Rune var total nybegynder som mig, men han kom hurtigt efter det. Jeg synes selv, at jeg nåede at lære meget, og jeg synes, det gik hurtigt ned af bakkerne. jeg har altså en en videosekvens, som John optog af mig - og det går virkelig langsomt!


Under alle omstændigheder har det været godt at holde en aktiv ferie sammen. Drengene har grinet af såvel mine teknikker som af mine stunts. Sådan må vi jo hver især bidrage til underholdningen.









Om aftenen blev der spillet ludo og 10.000.



























Nåeh ja, så fik jeg set nordlys. Det har jeg altid drømt om. Svært at fotografere uden det rigtige grej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar