onsdag den 1. april 2015

Kontrol efter operation

Øv. Har d.d. været til kontrol på Horsens Sygehus efter operation af knyst. Jeg troede, at jeg måtte få en sandal i stedet for støvlen. Nej-nej og de krykker som jeg havde afleveret i informationen, havde jeg værs'go at bruge igen. Det hedde ingen støtte på foden andet end en smule på hælen. 4 uger endnu.

Noget helt andet positivt - midt i det negative. Vores bil brød sammen i går, idet fjerderophænget ved det ene hjul gik i udu. Rune skulle ellers have kørt mig til Horsens. At komme med bus syntes uoverskueligt. På 'odderpigerne' på facebook efterlyste jeg en plads i en bil, hvis der var nogen der skulle til Horsens alligevel. Inden for 1 time havde jeg et tilbud om at låne en bil. Det var jeg imponeret over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar