mandag den 25. maj 2015

Havedag

Mit dejlige lyserøde bed. Det har lige blomstret gult i bunddække. Nu er det lyserødt, og senere bliver det lilla og hvidt.


Et nyt surbundsbed er ved at blive lavet, på et sted, hvor græsset ikke vil gro. Lige holdes der pause. Jeg har kørt 9 trillebør med græstørv væk. Det er hårdt for Fru Sønders arme og ryg. Jorden er våd efter regnen i nat. Jord og græstørv kører jeg ca. 100 m rundt om matriklen og langt ud på marken bag huset. Asli går troligt med hver gang. Dejligt med en følgesvend. Jeg har en krimi i øret, så det går bare der ud af. 

I morges var Asli og jeg ude at løbe 7 km. Derefter bagte jeg boller og ryddede op, inden jeg gik i haven. Jeg skal nå at plante bunddække i noget af det, lave lidt beton, vaske forme inden jeg tager til karate. Når der er karateundervisning en 2. pinsedag, skal jeg slutte op om det. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar