lørdag den 30. maj 2015

Nyt værelse

Nu er der kun 4 uger til vi skal over at hente Lasse på efterskolen. Når han kommer hjem, skal han flytte ind på Runes værelse, der er en anelse større. Værelset er blevet malet, og der er kommet gulvtæppe på. Inden det kommer helt på plads, skal det gamle værelse også males og have gulvtæppe. Det skal være mit kreative værelse, med plads til Rune, når han er hjemme.

Det store hæve-sænke skrivebord vil Lasse gerne have, men jeg har nu anskaffet det til mig selv, når jeg skal stå op. Jeg har sagt til ham, at hvis han skal have det, skal jeg til hver en tid have råderet over det. Også selv om det er tidlig morgen i weekenden. Mon ikke det ender med, at det kommer på det andet værelse.

Lasses nuværende værelse, dog uden seng. Han sover i annekset sammen med Rune.

Lasses kommende værelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar