mandag den 20. juli 2015

Jordbær suk

Hvor vil jeg ønske, at jordbær kan pakkes ind i plastikbakker eller med film over, som andre bær og frugter. Det er virkelig usmageligt og ulækkert, når folk står ved bakkerne og bytter rundt på bærrene. Hvis man selv 100 % vil bestemme, hvad der skal være i bakkerne, må de tage ud til selvpluk. Og folk har også en tendens til at putte et lidt større bær i end, der var i forvejen, og det går ud over andre.

Hygiejnemæssigt er det da også ulækkert. Når man nu ved, at der er flere personer i Danmark der er blevet smittet med Hepatitis A (leverbetændelse) af at spise frosne bær, tør jeg slet ikke tænke på, hvor alle de mennesker, der piller og roder i bærrene, kan have haft deres fingre.

Det kan godt være at papbakker virker mere tiltrækkende på nogle kunder, men jeg er nok ikke den eneste, der helst vil have dem i sådan én som på billedet. 

Mine egne jordbær lagt til afdrypning i en bakke, som jeg finder velegnet til salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar