lørdag den 21. november 2015

Julemarked i Gylling Forsamlingshus


I dag har jeg for første gange haft en stand på et julemarked. Det var hyggeligt, men der var desværre ikke det stor rykind. I betragtning af de mange timers forberedelse, hvor jeg arbejdede til kl. 3 i nat og stod op kl. 5, for at blive klar, må jeg nok sige, at det er mit liv for kort til - i hvert tilfælde lige nu. Ellers skal jeg have noget smartere og mere præsentabel til at vise frem på end blot et bord.
























Jeg havde fået Lise Lotte med. Hun havde sin svigerfars flotte drejede træting med. Vi havde en hyggelig dag, og fik da lidt penge med hjem efter afregning for standplads.

Mine mange nye betonting kan ses på siden 'Beton'. Som noget nyt har jeg lavet juledekorationer. Se dem under den nye side 'Blomsterdekorationer', som er under oprettelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar