søndag den 6. december 2015

Søvnunderskud

Jeg er ved at blive gammel. Har hele dagen haft det som om, jeg har været i byen til en større fest. Jeg har sovet på sofaen i nat. Jeg havde lovet at hente en veninde fra julefrokost i Skanderborg, 20 km væk. Det gør jeg gerne!

Jeg syntes ikke, at det kunne svare sig at gå i seng inden, så jeg lagde mig på sofaen med dynen. Kl. 1.30 ringede hun, og da jeg kom hjem, kunne jeg ikke falde i søvn. Klokken var 3.30 før jeg fladt i søvn på sofaen. 

Kl. 7 havde jeg en løbeaftale, og det gik da også også fint med at komme op. Kl. 10 skulle jeg til karate og klokken var 12.40, da jeg kom hjem. Da skulle jeg på luftetur med Asli. Kl. 15 lagde jeg mig til en eftermiddagslur, og var fuldstændig 'baldret' da jeg vågnede. Så stod den på madlavning, en lille bitte smule rengøring, og ellers laden stå til.

Weekendens største projekt var rengøring af bilen, og det fik jeg klaret i fredags.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar