tirsdag den 19. januar 2016

Frugt og grøntsager dag 2

Op på 'landminen', som jeg kalder badevægten. - 0,4 kg.
Det er formentlig kun væske, men det giver da lidt motivation til at fortsætte. 

Jeg svedte i hver tilfælde tran, da jeg var til karate i går, og såmænd også i nat. - Altså væske.

Morgenmad: 2 dl Cheasy.

Frokost og mellemmåltider: Det samme juice som i går, 1 fennikel en appelsin

Lige nu får jeg også lidt motion, for jeg gennemroder alt efter mit dankort. Jeg brugte det i går aftes, da jeg tankede benzin,
Det er ikke stjålet, men det er højst sandsynligt, at det lå i jakkelommen, og den har jeg tømt for diverse lommetørklæder, slikpapir og boner. Den ene lomme på Saralyst Allé og den anden ved Rema 1000. 
Det har så den fordel, at jeg får tømt min taske for overflødigt.

Efter 1½ times karate lavede jeg aftensmad: 4 gulerødder og 2 stængler bladselleri svitses i olivenolie med citrus og rosmarin. Spidskål dampes oven på de andre grøntsager. Til sidst vendes 1 spsk. skyr og lidt tørrede tranebær i. Billedet ligner godt nok det fra i går, men smager noget anderledes.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar