fredag den 26. februar 2016

Til spisning i afghansk hjem

I dag var min chef og jeg inviteret til middag hos nogle af vores afghanske patienter. En fantastisk oplevelse.
Alt var lavet fra bunden, og råmaterialerne var i orden.
En rigtig sød familie med nogle velopdragede børn. 
Vi fik noget fantastisk mad.
Vi fik meget mere indsigt i konflikterne i Afghanistan og Irak.
Vi hørte om livet i Kabul, flugten, torturen, flugten igen, og om hvordan konflikterne flytter med til det nye land, idet der blandt flygtningene, til stadighed vil være konflikter imellem de forskellige folkeslag fra Afghanistan - også selvom de er kommet til et nyt land.
Jeg havde en god snak med teenagepigerne, idet de gik til kampsport. De var begge 1. dan. Jeg var meget imponeret. Jeg så også billeder af deres far, da han dyrkede kampsport i sine unge dage. Hold da op!! Jeg må vel siges at have alderen mod mig.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar