mandag den 28. marts 2016

Påsken 2016

Så kører påsken på sidste vers. Hvordan har den så været i grove træk:
Fredag før Palmesøndag: Weekenden indledtes med 2 timers mindfulness. Super dejlig måde at gøre det på. Herefter 2 dage med pragtfuld sommervejr, hvor jeg var i haven stort set begge dage. Der blev også lavet lidt påskedekorationer.






















Johns høfeber slog ud i lys luge, da han samlede grene op for mig. De afklippede Forsythiagrene kunne ikke komme ind i huset, men måtte i stedet pynte på terrassen. Med udsigt til en søvnløs nat med høfeberlyde, valgte jeg at sove på sofaen. 

Næste morgen havde jeg ondt af mig selv, da jeg var den eneste i familien, der skulle op og på arbejde. Idet jeg sætter fødderne i hjemmeskoene rejser Asli sig op, og brækker sig på stuegulvet. Da jeg kører ud af indkørslen, havde jeg lige glemt, at der stod en trailer. Da der lød en høj lyd, tænkte jeg: 'Gid det bare var lidt grene'. Det var det ikke! Højre side af bilen ser ikke køn ud. 'I hate mondays'.

Der fulgte 3 travle arbejdsdage, inden jeg kunne holde påskeferie.
Onsdag aften opdagede jeg, at jeg havde knækket et hjørne af en kindtand. Det gør da heldigvis ikke ondt.
Skærtorsdag var også en flot dag med sol, og mere havearbejde fulgte.

Langfredag tog vi til Holstebro til påskefrokost i min familie.
Så blev vejret mærkbart køligere, og haven trak ikke helt så meget. Jeg gjorde en aktiv indsats for at få solgt ud af mine lavendelstiklinger. 

Lidt kreativitet blev det også til:


























I dag har Johns familie været på besøg. Jeg ville lave en lagkage. Da jeg stillede kagecremen til afkøling på en havestol på terrassen, havde jeg ikke lig tænkt på Asli. Skålen var helt tom, da jeg skulle bruge den.


Her ligner Asli én der ikke lige ved, om hun skal lægge sig ned på den overfyldte mave.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar