onsdag den 30. november 2016

Nyt til os alle i denne uge

En pavestolt Lasse med sit nyerhvervede kørekort. 

I aften var han på køretur med vennerne til McDonnalds i Skanderborg og videre til svømmehallen, hvorefter vennerne skulle køres hjem igen. 

Så måtte jeg tage cyklen til karate - i regnvejr.

Nu har jeg fået mit drømmejob. 
4 måneder med intensiv jobsøgning, hvor 23 ansøgninger og mere 75 uopfordrede ansøgninger førte til 9 jobsamtaler og 3 jobtilbud. Jeg fik tilbudt 2 jobs i faste stillinger med én times mellemrum. Jeg er glad for, at dette job kom først. Det er en 32 timers stilling aflønnet efter overenskomsten.

Jeg vil ikke sige, at jeg blev populær, da jeg skulle sige op i dag. Pludselig kunne der måske godt findes en fast stilling til mig, hvis jeg ville blive. Jeg holdt ved min beslutning, og jeg glæder mig meget.

Vi har også købt ny bil, som vi får på fredag. Mere om denne senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar