onsdag den 14. marts 2018

Klar til modul 3+4

Måske havde det alligevel været bedre med et sommerkursus. Så kunne lidt af bagagen undværes (det varme undertøj), når LPU-3+4 begynder på lørdag. Jeg skal til Hjemmeværnsskolen i Nymindegab i 9 dage. 

Har jeg nu husket det hele? Sidst var jeg næsten kommet til Skanderborg, da jeg kom i tanke om, at jeg havde glemt militærstøvlerne. De er allerede nu sat i bilen.


Jeg tager af sted allerede i morgen kl. 5.45. Så kører jeg direkte til Holstebro efter arbejde, og tager en overnatning hos mine forældre. Fredag eftermiddag går turen mod Nymindegab med et stop hos Rita og Anders i Bork, hvor jeg har inviteret mig selv til en kop eftermiddagsthe.


Hvis jeg få tid i programmet, vil jeg gerne besøge et par genbrugsbutikker på vejen.


På billedet har vuffer lagt et par bamser, da hun var ude at snuse til bagagen. De skal ikke med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar